Słodycze reklamowe – po czym poznać wysokiej jakości produkt?

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Czekolada doskonale sprawdza się w roli nośnika reklamy. Na jej opakowaniu umieścić można logo danej marki, jej slogan reklamowy czy adres strony internetowej. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by pokrywała ją ciekawa, przyciągająca wzrok grafika. Dobrym rozwiązaniem jest opakowanie utrzymane w kolorach charakterystycznych dla danej marki – decydując się na zamówienie takiego produktu możemy mieć pewność, że zapadnie on w pamięci kontrahentów na długi czas, przyczyniając się do zwiększenia rozpoznawalności marki. Po czym poznać, że mamy do czynienia z czekoladą wysokiej jakości?Kupując czekoladowe słodycze reklamowe, w pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na zawartość proszku kakaowego. Im jest go więcej, tym ze zdrowszą czekoladą mamy do czynienia. Najwyższej jakości produkty zawierają go nawet 90%. Miłośnicy klasycznej, mlecznej czekolady zdecydować powinni się na zakup wyroby zawierającego około 30% kakao.

Czekoladowe słodycze reklamowe zawierają również cukier. Im jest go więcej, tym taki produkt jest bardziej tuczący i niezdrowy. W składzie białej czekolady znaleźć można aż 70% cukru. Wystrzegać należy się produktów, które oprócz cukru zawierają również jego wersję inwertowaną lub syrop glukozowo – fruktozowy.

W składzie produktów, jakimi są czekoladowe Słodycze reklamowe znajdować mogą się także różnego rodzaju polepszacze takie, jak chociażby sorbinian potasu, karagen, lecytyna sojowa, pektyn czy agar. Największą ich ilość znaleźć można w składzie czekolad nadziewanych. Warto tu również wspomnieć o utwardzonym tłuszczu roślinnym, który często jest dodawany zamiast tłuszczu kakaowego, a to ze względu na jego niską cenę. Unikać powinno się czekolad zawierających go w swoim składzie, a to ze względu na fakt, iż jest on bogaty w izomery kwasów tłuszczowych trans, które znane są ze swoich właściwości rakotwórczych. Wysokiej jakości czekolada to taka, która ma błyszczącą powierzchnię, jest pozbawiona nalotu i nie rozpuszcza się pod wpływem wysokiej temperatury, a zamiast tego jedynie mięknie.