Nie zawsze gadżety reklamowe wykonywane są tylko i wyłacznie na konkretną kampanię reklamową. Bardzo często wykorzystywane są także najróżniejsze imprezy czy okoliczności. Tak na przykład można wykonać ciekawy gadżet promujący firmę, a jednocześnie będący nawiązaniem do mistrzostw sportowych, festiwalu czy innego wydarzenia. Najważniejsze jednak jest to, by w takiej sytuacji również nadruk nawiązywał do promowanego przedsiębiorstwa. Zatem cała powierzchnia gadżetów reklamowych musi zostać rozsądnie rozplanowana, by wszystkie znajdujące się elementy były widoczne i czytelne.Przede wszystkim w takiej sytuacji należy rozpocząć od ustalenia, jaki przedmiot będzie tym gadżetem reklamowym. Z pewnością kubki z nadrukiem będą dobrym pomysłem, a to dlatego, że każdy chętnie po tego rodzaj gadżet sięgnie. Co najważniejsze, będzie z niego korzystał. Dlatego też dodatkową atrakcją będzie jego nadruk okolicznościowy, który zostanie umieszczony na jego powierzchni.
Warto również wspomnieć, że kubki z nadrukiem mają jeszcze jedną zaletę. Chodzi tutaj przede wszystkim o to, że kubki mają dość spora powierzchnię, którą można zagospodarować na reklamowy nadruk. Co więcej, nie tylko zewnętrzna strona przedmiotu nadaje się na powierzchnię reklamową. W środku również można umieścić jakiś pozytywny napisy czy żartobliwy obrazek. wiadomo, że do środka zaglądać będzie jedynie osoba, która z gadżetu korzysta. Dlatego też w takim miejscu umieszcza się jedynie ciekawe grafiki czy zabawne napisy, które pozytywnie wpłyną na wizerunek firmy, ale niekoniecznie muszą ją bezpośrednio reklamować.
Nie mniej jednak najważniejsza jest zewnętrza część, którą Kubki z nadrukiem muszą mieć atrakcyjnie udekorowane. Jeśli to ma być prezent z okazji jakiegoś wydarzenia, to właśnie ono powinno stanowić główną część całego nadruku. Zatem jeżeli kubki rozdawane będą chociażby z okazji wydarzeń sportowych, to stadion czy dana dyscyplina sportowa lub też zawodnik powinien być jako główny element nadruku na gadżecie reklamowym. Poza tym w całość wplecione powinno być także logo firmy, która rozdaje tego rozjazdu gadżety reklamowe. W przeciwnym wypadku nie będzie wiadomo od kogo jest gadżet.