
baloniki reklamowe
Jak promować produkty spożywcze dla dzieci?
Dzieci są bardzo specyficznymi odbiorcami określonych produktów i usług. Stąd przedsiębiorcy, którzy wytwarzają artykuły dziecięce muszą podjąć się przeprowadzenia nieszablonowych kampanii reklamowych. W takich wypadkach nie sprawdzą się tradycyjne ulotki reklamowe, bowiem dzieci nie są w stanie przeczytać nadrukowanych haseł reklamowych. W przypadku, gdy określony przedsiębiorca decyduje się na zastosowanie w swojej kampanii określonych gadżetów reklamowych, powinien wybrać zupełnie inny rodzaj przedmiotów. Zamiast wspomnianych ulotek reklamowych rozdawanych w miejscach publicznych (na ulicach, w galeriach handlowych), warto wykorzystać kolorowe baloniki reklamowe z nadrukiem logo konkretnego przedsiębiorcy. Powinno być ono bardzo wyraźne i oczywiście identyczne, jak to, które znajduje się na produkowanych lub sprzedawanych artykułach dla dzieci.
Promocja artykułów spożywczych
Większość rodziców boryka się z odwiecznym problemem niechęci swoich pociech do jedzenia. Taka sytuacja często zmusza niestrudzonych rodziców do stosowania różnorodnych metod skłaniających maluchy do zjedzenia kolejnej łyżeczki pożywnej zupki lub małej porcji świeżych warzyw (owoców). Z tym odwiecznym problemem muszą się również zmierzyć producenci i sprzedawcy produktów spożywczych dedykowanych dzieciom. Zupki w słoiczkach, jogurty zawierające żywe kultury bakterii, zmiksowane warzywa i inne potrawy powinny być zareklamowane przez ich producentów w tak atrakcyjny sposób, by dzieci same poprosiły swoich rodziców o ich kupienie. Dlatego metody reklamy produktów dziecięcych muszą również docierać do dziecięcej psychiki. Dobrym sposobem na wywołanie uśmiechu na dziecięcej buzi, jest ofiarowanie prezentu. W końcu nikt tak bardzo nie cieszy się z otrzymania upominku, jak właśnie dzieci. To właśnie ta zasada jest wykorzystywana przez specjalistów od marketingu, którzy nader często wykorzystują baloniki reklamowe tam, gdzie w innych wypadkach zastosowałoby zwykłe ulotki.
Kiedy i gdzie wręczać dziecięce gadżety?
Wyżej wspomniane baloniki reklamowe, a także inne gadżety wykorzystywane w promowaniu dziecięcych produktów powinny trafiać zawsze do docelowej grupy adresatów. Aby więc do nich trafić, należałoby rozdawać je w przedszkolach, szkołach, w kinach (przed dziecięcymi seansami), na placach zabaw, w klubikach dziecięcych a także galeriach handlowych.